Wednesday 2 November 2011

expect the unexpected..

Assalamualaikum...
Update blog?? Yess, berkurun dah kan?? Its ok.. But still manage to get this time.. Hee~~ Nak dekat raye haji dah n guess what? Skarang aku sudah berada di sem 2 week 3 diploma in accounting, MMU.. Percaya atau tidak, masa berlalu begitu pantas sehinggakan aku pun tak perasan.. Alhamdulillah..

Aku tak tau nak cerita pasal ape.. Hmm.. Esok ade kelas pagi pulak tu.. Sabar je laa... JUst, tetibe aku terasa rindu to all my beloved OLD friends and 5RKians 2010.. Hoping to meet them.. But, what can I do?? Semester break only 2 weeks and cuti aku different gila drp diorang.. Ni yang malas ni, bila dah fikir pasal diorang.. Feeling like to rewind myself to the past...I need to face all this stuff.. Rasa cam nak je call diorang sekarang..  I hope that all of them didn't read this.. I just need a place to blow all this things out.. Aku rasa akan nangis kot, kalau mereka ini mengetahui.. Sudahlah, Afiqah... Enough, just till here... );   

Ya Allah, kuatkan semangat aku dan yakinkanlah diri aku untuk berubah menjadi orang baik di kalangan hamba-hambaMu yang soleh dan solehah.. Kurniakan aku hidayah ke jalanMu dan kekalkanlah.. Amin..