Monday, 18 April 2011

bikin bingit telinga.

Assalamualaikum.
bingit la telinga. sakit tahu??

  Gerekkkggeggeereeekkkkgeeerekkkk.gererreeeeeeeekkk..Macam tu la bunyi yang fqah dengar sejak beberapa hari ni.. Geram betul. Baru saja bukak mata dah dengar bunyi bingit ni. Bikin panas la..*bunyi yang datang dari beberapa buah dari rumah fqah. Orang tu baru je beli rumah tu. Sakit betul. Nak cakap kat dalam rumah pun susah. Ish ish ish. Dah sudahla tak mau cerita pasal tu lagi, buat sakit hati aje. 

dengah susah payahnya  joging




yang diorang plak sedap tido.



Pagi ni, lepas solat subuh, disebabkan cuti *hari ni perak cuti yeah dan tido yang teragak lewat semalam, fqah pun melabuhkan badan ke katil kembali. Belum sempat nak bermimpi dan mengigau, ayah dah panggil, "kak ngah, bangun. jom kite p joging jom. asyik tdo je.". dalam hati fqah cakap, malasnya nak bangun, lantas terus mengubah posisi tidur secara meniarap pula. *tanda takmau ikut. Tapi protes takmau ikut guna cara itu nampaknya , maaf tak dilayan. "cepatla kngah nanti, nak g kem tm tu mesti dia uji stamina jugak" sambung ayah lagi. tanpa menjawab, fqah pun terus bangun*dah tau dah buat camne pun tetap kena ikut. Yang geramnya, tengoktengok budakbudak yang lain*kaklong,abang,kakchik,adik semuanya tak ikut pulak. Haish. Nampaknya ibu, ayah n fqah aje la yang p. Mereka yang lain masih lena dibuai mimpi. Tapi bila fikir balik, ok jugak dapat p. Dah lame un tak joging ni. Balek dari joging, macam biasa la, sarapan *same je macam tak joging kat sg wangi. Yuhuuu. Dalam hati, yeah!yeah! padan muke, diorang tak ikut. Dapat dating ngan ayah n ibu. Haha. *nmpk sangat jahatnye.hihi.Tapi tapau la untuk budakbudak yang ada di rumah. 
makin bertambah la kalori. :)

  Oklah, itu saje nak cerita. Badan dah busuk, nak mandi la. Hehe. 

 p/s: hari ni kaklong dengan abang akan pulang ke sangkar*uitm dan smv semula. thanks kaklong tinggalkan bb d rumah.